Strona zamieszczona na serwerze firmy Servodata Elektronik Sp. z o.o

 


 

NVIDIA

PNY

ELSA

KeyTronic

Phillips

STEP

 

 

 


Okresy gwarancji na monitory STEP

Monitory LCD - 3 lata gwarancji producenta
Monitory CRT - 2 lata gwarancji producenta


Obsługa napraw gwarancyjnych należy do autoryzowanego serwisu

Centra serwisowe

STEP PM 15B
STEP PM 15D
STEP PM 17C
STEP PM 17D
STEP PM 18C
STEP PM 19D
STEP 19H08
STEP 21H08 STEP PM 15B Plus
STEP PM 17B Plus
STEP PM 17F Plus
STEP PM 17D Plus
STEP PM 18B Plus
STEP PM 19B Plus
STEP PM 19F Plus
STEP PM 20B Plus
STEP PM 20F Plus
STEP 19H06
STEP 21H07
"INVIDER" Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 14
50-609 Wrocław
tel. (71) 3597297
CSS Beskidy
ul. E. Plater 14
43-300 Bielsko-Biała
tel. (33) 8114004
www.cssbeskidy.pl
Servodata Elektronik Sp. z o.o.
ul. Jana Sawy 8/02
20-632 Lublin
tel. (81) 5251033


WARUNKI GWARANCJI


GWARANCJA NA PRODUKT
 

Gwarantuje się sprawne działanie towaru, zwanego dalej "Produktem", zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Obowiązki gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Centrum Serwisowe wymienione w tej karcie gwarancyjnej, zwane dalej "Serwisem". Naprawa gwarancyjna jest możliwa jedynie w siedzibie Serwisu po przedstawieniu Produktu i niniejszej karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu Produktu lub dowodu zakupu z wyszczególnionym  numerem seryjnym Produktu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Produktu wynikające z przyczyn innych niż wady tkwiące w samym Produkcie. Gwarancja nie obejmuje także prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z wadami Produktu. Sprzedawca i Klient powinni dopilnować, aby w momencie sprzedaży Karta Gwarancyjna została uzupełniona o czytelne podpisy Klienta i Sprzedawcy oraz o pieczęć firmową Sprzedawcy. W przeciwnym wypadku gwarancja nie nabierze mocy prawnej. Należy upewnić się, czy numer seryjny Produktu odpowiada numerowi seryjnemu w Karcie Gwarancyjnej.
Umowa gwarancyjna nie będzie obowiązywała w przypadku wprowadzenia do Karty Gwarancyjnej jakichkolwiek zmian.
Kartę Gwarancyjną należy przechowywać wraz z kopią dowodu zakupu w bezpiecznym miejscu. W przypadku zaginięcia Karty Gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.

 UMOWA GWARANCYJNA

  1. Na monitory firmy STEP udziela się gwarancji na okres 36 miesięcy od daty jego zakupu.

  2. Niniejszą gwarancją objęte są usterki Produktu spowodowane wadliwymi częściami i/ lub defektami powstałymi w procesie produkcji. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów technicznych Produktu, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta.

  3. Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, konserwacja.
    Powyższe usługi mogą być realizowane odpłatnie na koszt Klienta.

  4. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych w Produkcie. Naruszenie plomb fabrycznych wiąże się z utratą gwarancji.

  5. W przypadku oprogramowania dostarczanego wraz z Produktem gwarancja obejmuje tylko wady nośnika, na którym zapisane jest oprogramowanie.

  6. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, użycie niewłaściwych środków konserwujących (np. pianek do czyszczenia), jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem, w tym użycie innego osprzętu niż zalecany przez producenta.

  7. Gwarancji nie podlegają plamy barwne powstałe w wyniku oddziaływania silnych pól magnetycznych w otoczeniu monitora, utrwalone zmiany w powłoce luminoforu/matrycy LCD TFT będące wynikiem długotrwałego wyświetlania nieruchomego obrazu, obniżenie jasności kineskopu lub redukcja luminancji oświetlenia tła paneli LCD TFT podczas ciągłej eksploatacji (ponad 10 godzin dziennie).

  8. Warunkiem przyjęcia Produktu do naprawy gwarancyjnej jest przedstawienie Serwisowi przez Klienta wraz z Produktem:
    - oryginału prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu,
    - opisu zawierającego zaobserwowane nieprawidłowości w działaniu,
    - adresu, pod który należy zwrócić naprawiony Produkt.

  9. Uszkodzony produkt Klient wysyła do serwisu na swój koszt. Koszt transportu produktu po naprawie do Klienta pokrywa Serwis.

  10. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, gdyż tylko ono zapewnia właściwe zabezpieczenie podczas transportu. W przypadku braku oryginalnego opakowania ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący. W przypadku skrajnie lekkomyślnego zabezpieczenia przesyłki Serwis może odmówić jej przyjęcia.

  11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu do i od Serwisu. Zaleca się oznaczenie paczki zawierającej przesyłane urządzenia napisami „TRANSPORTOWAĆ OSTROŻNIE - URZĄDZENIA WRAŻLIWE NA WSTRZĄSY”.

  12. Ujawnione w okresie gwarancji wady lub usterki będą usuwane bezpłatnie.

  13. Okres w jakim Produkt znajduje się w transporcie nie może być traktowany jako czas naprawy.

  14. Wybór sposobu naprawy Produktu należy do Serwisu, który ma prawo do naprawy części, jej wymiany lub wymiany całego Produktu.

  15. Wszelkie wadliwe Produkty lub części po wymianie pozostają do dyspozycji Serwisu.

  16. W przypadku przysłania do naprawy Produktu sprawnego, Klient zostanie obciążony kosztami przeprowadzenia pomiarów, testów oraz transportu.

  17. Serwis lub firma, która sprzedała Produkt nie będą ponosiły odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli jej działalność zostanie zakłócona nieprzewidzialnymi okolicznościami o charakterze sił wyższego rzędu.

UWAGI SERWISU

  1. Podstawowym identyfikatorem urządzenia jest nazwa modelu oraz numer seryjny umieszczony na etykiecie fabrycznej. Prosimy o zarejestrowanie tych danych, aby potem na ich podstawie można było otrzymać od Serwisu informacje o stanie naprawy Produktu.

  2. Prosimy zapoznać się z normą ISO 13406-2 dotyczącą monitorów typu LCD.



Strony zawierają opisy produktów niedostępnych na rynku pierwotnym