WARUNKI GWARANCJI
GWARANCJA NA PRODUKT
Gwarantuje się sprawne działanie towaru, zwanego dalej "Produktem", zgodnie z
warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Obowiązki
gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji wykonuje Centrum Serwisowe wymienione
w tej karcie gwarancyjnej, zwane dalej "Serwisem". Naprawa gwarancyjna jest
możliwa jedynie w siedzibie Serwisu po przedstawieniu Produktu i niniejszej
karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu Produktu lub dowodu zakupu z
wyszczególnionym numerem seryjnym
Produktu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub
zniszczenie Produktu wynikające z przyczyn innych niż wady tkwiące w samym
Produkcie. Gwarancja nie obejmuje także prawa do domagania się zwrotu utraconych
zysków w związku z wadami Produktu.
Sprzedawca i Klient powinni dopilnować, aby w momencie sprzedaży Karta
Gwarancyjna została uzupełniona o czytelne podpisy Klienta i Sprzedawcy oraz o
pieczęć firmową Sprzedawcy. W przeciwnym wypadku gwarancja nie nabierze mocy
prawnej. Należy upewnić się, czy numer seryjny Produktu odpowiada numerowi
seryjnemu w Karcie Gwarancyjnej.
Umowa gwarancyjna nie będzie obowiązywała w przypadku wprowadzenia do Karty
Gwarancyjnej jakichkolwiek zmian.
Kartę Gwarancyjną należy przechowywać wraz z kopią dowodu zakupu w bezpiecznym
miejscu. W przypadku zaginięcia Karty Gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
UMOWA GWARANCYJNA
-
Na monitory firmy STEP udziela się gwarancji na okres 36 miesięcy od daty
jego zakupu.
-
Niniejszą gwarancją objęte są usterki Produktu spowodowane wadliwymi
częściami i/ lub defektami powstałymi w procesie produkcji. Gwarancja nie obejmuje
roszczeń z tytułu parametrów technicznych Produktu, o ile są one zgodne z
podanymi przez producenta.
-
Zakresem gwarancji nie są objęte czynności wymienione w instrukcji obsługi
oraz należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie
sprzętu, programowanie, konserwacja. Powyższe usługi mogą być realizowane odpłatnie na koszt Klienta.
-
Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw
lub zmian konstrukcyjnych w Produkcie. Naruszenie plomb fabrycznych wiąże
się z utratą gwarancji.
-
W przypadku oprogramowania dostarczanego wraz z Produktem gwarancja obejmuje
tylko wady nośnika, na którym zapisane jest oprogramowanie.
-
Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich
jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne,
niewłaściwa instalacja lub obsługa, użycie niewłaściwych środków
konserwujących (np. pianek do czyszczenia), jak również eksploatacja
niezgodna z przeznaczeniem, w tym użycie innego osprzętu niż zalecany przez
producenta.
-
Gwarancji nie podlegają plamy barwne powstałe w wyniku oddziaływania silnych
pól magnetycznych w otoczeniu monitora, utrwalone zmiany w powłoce
luminoforu/matrycy LCD TFT będące wynikiem długotrwałego wyświetlania
nieruchomego obrazu, obniżenie jasności kineskopu lub redukcja luminancji
oświetlenia tła paneli LCD TFT podczas ciągłej eksploatacji (ponad 10 godzin
dziennie).
-
Warunkiem przyjęcia Produktu do naprawy gwarancyjnej jest przedstawienie
Serwisowi przez Klienta wraz z Produktem: - oryginału prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu
zakupu, - opisu zawierającego zaobserwowane nieprawidłowości w działaniu,
- adresu, pod który należy zwrócić naprawiony Produkt.
-
Uszkodzony produkt Klient wysyła do serwisu na swój koszt. Koszt transportu
produktu po naprawie do Klienta pokrywa Serwis.
-
Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, gdyż tylko ono
zapewnia właściwe zabezpieczenie podczas transportu. W przypadku braku
oryginalnego opakowania ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi
reklamujący. W przypadku skrajnie lekkomyślnego zabezpieczenia przesyłki
Serwis może odmówić jej przyjęcia.
-
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie
transportu do i od Serwisu. Zaleca się oznaczenie paczki zawierającej
przesyłane urządzenia napisami „TRANSPORTOWAĆ OSTROŻNIE - URZĄDZENIA
WRAŻLIWE NA WSTRZĄSY”.
-
Ujawnione w okresie gwarancji wady lub usterki będą usuwane bezpłatnie.
-
Okres w jakim Produkt znajduje się w transporcie nie może być traktowany
jako czas naprawy.
-
Wybór sposobu naprawy Produktu należy do Serwisu, który ma prawo do naprawy
części, jej wymiany lub wymiany całego Produktu.
-
Wszelkie wadliwe Produkty lub części po wymianie pozostają do dyspozycji
Serwisu.
-
W przypadku przysłania do naprawy Produktu sprawnego, Klient zostanie
obciążony kosztami przeprowadzenia pomiarów, testów oraz transportu.
-
Serwis lub firma, która sprzedała Produkt nie będą ponosiły
odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli jej działalność
zostanie zakłócona nieprzewidzialnymi okolicznościami o charakterze sił
wyższego rzędu.
UWAGI SERWISU
-
Podstawowym identyfikatorem urządzenia jest nazwa modelu oraz numer seryjny
umieszczony na etykiecie fabrycznej. Prosimy o zarejestrowanie tych danych,
aby potem na ich podstawie można było otrzymać od Serwisu informacje o
stanie naprawy Produktu.
-
Prosimy zapoznać się z normą
ISO 13406-2 dotyczącą monitorów typu
LCD.
|