 |
Procesor graficzny dla Adobe® Creative Suite®4
NVIDIA® Quadro® CX jest procesorem graficznym współpracującym z
pakietem Adobe® Creative Suite® 4 - oferując profesjonalnym twórcom
wydajność, narzędzia i niezawodność, której potrzebują do
zmaksymalizowania ich twórczej inwencji. Z niesamowicie dużą
prędkością enkoduje strumień wideo przy użyciu kodeka H.264
wykorzystującego technologię NVIDIA® CUDA™, dzięki czemu wzrasta
szybkość renderingu, co z kolei pozwala na stosowanie bardziej
zaawansowanych efektów. |
 |
Ultra szybka, 1,5 GB pamięć GDDR3
Ogromny 1,5GB bufor ramki i szerokość pasma dochodząca do 76,8 GB/s
zapewniają wysoką przepustowość niezbędną do interakcyjnych
wizualizacji dużych obiektów i dużej wydajności, niezbędnej do
przetwarzania dużych tekstur oraz dużej liczby ramek w czasie
rzeczywistym, co pozwala na osiągnięcie wysokiej jakości i
rozdzielczości przy zastosowaniu pełnoekranowego antyaliasingu (FSAA).
|
 |
NVIDIA CUDA – przetwarzanie równoległe
Architektura przetwarzania równoległego wykorzystująca w bezpośredni
sposób środowisko programistyczne języka C i związane z nim
narzędzia na potrzeby uzyskania wizualizacji potrzebujących dużych
mocy obliczeniowych. CUDA uwalnia nowy potencjał do rozwiązywania
skomplikowanych, wymagających dużych mocy obliczeniowych zadań
takich, jak prowadzony w czasie rzeczywistym ray tracing, kodowanie
materiałów wideo i interakcyjny rendering dużych obiektów. |
 |
Wierne odwzorowanie kolorów
10-bitowa wierność odwzorowania składowych barw pozwala na uzyskanie
nie milionów, ale miliardów odcieni kolorów umożliwiających
odwzorowanie żywych, wysokiej jakości obrazów z szerokim zakresem
dynamiki odwzorowania barw.
|
 |
Cyfrowe, podwójne złącze wideo DisplayPort
Podwójne złącze DisplayPort obsługuje panele o bardzo wysokiej
rozdzielczości (do 2560 x 1600 pikseli) - czego rezultatem jest
bezprecedensowa jakość generowanego obrazu o bardzo dużej, fotorealistycznej szczegółowości.
|
 |
Cyfrowe złącze wideo Dual-Link
Transmiter TMDS Dual-link obsługuje panele o bardzo wysokiej
rozdzielczości (do 3840 x 2400 @24Hz pikseli) - czego rezultatem
jest bardzo wysoka jakość generowanego obrazu o dużej, fotorealistycznej szczegółowości. |
 |
Tryb Quad Buffered Stereo
Oferuje wzmocnienie wizualnych przeżyć w profesjonalnych
aplikacjach, w których na żądanie można włączyć trójwymiarowy tryb
stereoskopowy.
|
 |
Technologia NVIDIA® SLI®
Rewolucyjna innowacja w platformie, która pozwala użytkownikom
profesjonalnym na dynamiczne skalowanie wydajności graficznej,
umożliwiającej zwiększenie jakości generowanego obrazu.
|
 |
Proces renderingu wykorzystujący tekstury 8K
Możliwość wykorzystania do renderingu tekstur o rozmiarze 8K x 8K w
aplikacjach, które na żądanie przetwarzają obrazy o bardzo wysokiej
jakości w dużej rozdzielczości.
|
 |
Szybki transfer tekstur 3D
Szybki transfer i manipulowanie teksturami 3D pozwala na
zastosowanie większej liczby interakcyjnych wizualizacji
wykorzystujących obiekty wolumetryczne. |
 |
128-bitowa precyzja potoku graficznego
Pozwala na skomplikowane obliczenia matematyczne niezbędne do
uzyskania wysokiej precyzji potrzebnej przy generowaniu obrazów o
bardzo wysokiej jakości. Pełna zmiennoprzecinkowa 32-bitowa precyzja
zgodna z normami IEEE przypadającą na każdą składową kolorów (RGBA)
pozwala na uzyskanie milionów odcieni kolorów przy jednoczesnym
odwzorowaniu szerokiego zakresu dynamiki barw. |
 |
64-bitowa precyzja zmiennoprzecinkowa
Ustanawia nowy standard dla jasności i jakości generowanych obrazów
dzięki 64-bitowym zmiennoprzecinkowym obliczeniom realizowanym
podczas cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu. Pozwala
to na osiągnięcie niespotykanej jakości obrazu podczas przetwarzania
efektów wizualnych. |
 |
Zaawansowana kompresja kolorów, wczesna selekcja wymiaru Z
Ulepszone algorytmy kompresji kolorów i wczesna selekcja wymiaru Z
pozwalają na lepsze wykorzystanie dostępnego pasma i poprawę efektów
renderingu przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności.
|
 |
Cg – wysokiego poziomu język programowania shaderów graficznych
Cg—“C” dla grafiki — jest wykorzystującym otwarty standard językiem
programowania wysokiego poziomu dla bibliotek graficznych OpenGL,
dzięki czemu można wykorzystać potencjał i moc obliczeniową
programowalnego procesora graficznego. W kartach Quadro położono
nacisk na wysokiego poziomu język shaderów, który pozwala na
tworzenie i wykorzystanie w czasie rzeczywistym fotorealistycznych
efektów w modelach oraz scenach 3D.
|
 |
Niezbędny dla Microsoft Windows Vista
Oferuje bogaty trójwymiarowy interfejs użytkownika, zwiększający
wydajność aplikacji oraz oferujący najwyższą jakość obrazu. Karty
graficzna PNY Quadro wraz ze sterownikami NVIDIA OpenGL ICD
zostały zoptymalizowane dla 32- i 64-bitowej architektury, która
pozwala korzystać z zaawansowanego graficznego interfejsu
użytkownika w systemie Windows Vista™.
|
 |
Synchronizacja Ramek
Pozwala na synchronizowanie obrazów generowanych przez wiele stacji
roboczych, dzięki czemu można stworzyć jeden duży wirtualny
wyświetlacz, który może być sterowany przez wielosystemowy klaster,
pozwalający na uzyskanie skalowalnej wydajności. |
 |
Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
32-krotny pełnoekranowy antyaliasing radykalnie redukuje widoczne na
ekranie artefakty związane z aliasingiem, pozwalając uzyskać sceny o
wysokim stopniu realizmu. |
 |
Zewnętrzna synchronizacja
Zewnętrzna synchronizacja pozwala na zsynchronizowanie obrazu
wysyłanego do graficznego wyjścia z zewnętrznym źródłem. Zazwyczaj
technikę tę wykorzystuje się w aplikacjach stosowanych w przemyśle
filmowym i stacjach telewizyjnych. |
 |
Rozszerzenia graficznego interfejsu API NVIDII
NVIDIA dostarcza zestaw rozszerzeń do standardowego graficznego API
dla systemów Linux i Windows. Pozwalają one na wykorzystanie przez
aplikację wszystkich możliwości oferowanych przez GPU. |
 |
Realizowane sprzętowo wycinanie okien 3D
Sprzętowo wspomagane ograniczenie regionów generowania grafiki 3D
(mechanizm przesyłania danych między aktywnym oknem aplikacji a
buforem ramki), które zwiększa całkowitą wydajność przez wzrost
prędkości transferu między buforem kolorów i buforem ramki.. |
 |
Sprzętowo wspomagana funkcja Pixel Read-Back
Wynosząca 2,4 GB/s wydajność przy realizowaniu funkcji pixel
read-back dostarcza systemowi ogromnej przepustowości. |
 |
Największa wydajność w aplikacjach na stacje robocze
Architektura najnowszej generacji pozwala na ponad dwukrotny wzrost
wydajności operacji geometrycznych oraz zwiększenie współczynnika
fill rate w profesjonalnych aplikacjach naukowych CAD i DCC. |
 |
Wysoka wydajność wyjść wideo
400-megahercowy RAMDAC i dwa złącza DVI Dual-Link pozwalają na
osiągnięcie najwyższej dostępnej na rynku rozdzielczości.
|
 |
Nowej generacji model programowania Vertex i Pixel Shaderów –
Shader Model 4.0
Referencyjny standard Shader Model 4.0 pozwala na osiągnięcie
wyższego poziomu wydajności i uzyskanie realistycznych efektów w
bibliotekach graficznych OpenGL oraz należących do kolejnej
generacji bibliotekach DirectX 10 w profesjonalnych, najważniejszych
na rynku programach. |
 |
Nowe ujęcie programowalności Vertex i Pixel Shaderów
Nieskończona długość programów verteksowych i dynamiczna kontrola
przepływu, usunięcie poprzednich limitów ograniczających złożoność i
strukturę shaderowych programów pozwoliło na osiągnięcie
wyrafinowanych, nigdy wcześniej nie wykorzystywanych efektów
wizualnych w systemach przeznaczonych do generowania grafiki w
czasie rzeczywistym. |
 |
Technologia NVIDIA High Precision High Dynamic Range
Ustanawia nowy standard dla jasności i klarowności obrazu dzięki
wykorzystaniu zmiennoprzecinkowych obliczeń realizowanych podczas
cieniowania, filtrowania, teksturowania i blendingu. Oferuje
bezprecedensową jakość renderowanego obrazu w przetwarzaniu
wizualnych efektów specjalnych.
|
 |
Technologia NVIDIA PureVideo
Technologia NVIDIA® PureVideo™ stanowiąca połączenie sprzętowego
wspomagania dekodowania obrazów w wysokiej rozdzielczości i
odpowiedniego oprogramowania dostarcza niespotykaną przejrzystość
obrazu, płynność odtwarzania filmów, wierność kolorów i precyzyjne
skalowanie obrazów z rozdzielczości SD do HD. Cechy te obejmują
wysokiej jakości skalowanie, usuwanie przeplotu metodą
przestrzenno-czasową,funkcję inverse telecine oraz odtwarzanie w
wysokiej jakości materiałów HD z płyt DVD. |
 |
Zunifikowana architektura NVIDIA
Pierwsza w branży zunifikowana architektura dynamicznie
przydzielająca zadania obliczeniowe, przetwarzania geometrii,
cieniowania i obróbki pikseli w celu zwiększenia wydajności
procesora graficznego. |
 |
Technologia równoczesnego wyświetlania na wielu ekranach (nView
Multi-Display)
Połączenie technologii oprogramowania i sprzętu komputerowego NVIDIA®
nView® zapewnia maksymalną elastyczność w wyświetlaniu obrazu na
wielu ekranach, a także niespotykaną dotąd możliwość kształtowania
wyglądu pulpitu przez użytkownika. Procesory graficzne NVIDIA
umożliwiają równoczesne wyświetlanie obrazu na wielu ekranach,
jednak poszczególne karty graficzne pochodzące od producentów
niezależnych mogą różnić się w zakresie tej funkcjonalności.
Sprawdź, czy wybrany produkt obsługuje tę technologię przed
dokonaniem zakupu. |
 |
Certyfikowany PCI Express
PCI Express jest opracowaną przez Intela szyną systemową, która
podwaja przepustowość graficznej magistrali danych w stosunku do
standardu AGP 8x, o przepływności lepszej niż 2 GB/s przy transferze
danych zarówno do jak z kary graficznej. |
 |
Rotated-Grid Full-Scene Antialiasing (RG FSAA)
Rotated grid FSAA to wykorzystywany przy pełnoekranowym
antyaliasingu algorytm próbkowania punktów dający lepsze rezultaty
zarówno pod względem odwzorowania barw, jak i jakości odwzorowania
linii i krawędzi obiektów na wygładzanej scenie 3D, bez utraty
wydajności karty. |
 |
Kompatybilność architektury ze standardami przemysłowymi
Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi procesorami firm AMD i Intel
zgodnymi z architekturą x86 oraz systemami operacyjnymi Microsoft/Linux. |
 |
Zunifikowana architektura sterowników (UDA)
Zunifikowana architektura NVIDIA UDA gwarantuje przyszłą jak i
wsteczną kompatybilność z programowymi sterownikami. Uproszczona
została procedura upgrade’u do nowych produktów NVIDII ponieważ
wszystkie produkty NVIDII współpracują z tymi samymi sterownikami. |
 |
Zgodność z PCI Express 2.0
Podwojenie szybkości transmisji danych do 5 GT/s sumując szerokości
pasma dla pojedyńczych linii wynoszące 16 GB/sec (po 8 GB/s w każdą
stronę). |